30. oktober 2014

Livstegn.

På det sidste har det primært været mine "Time For Tea" indlæg, som at der har fyldt på bloggen. Dette skyldes ikke at jeg har tabt interessen for at skrive, men blot at jeg simpelthen har så meget at se til, heldigvis flest gode ting! Så bare lige for at lave en lille update, så:


  • flytter jeg i ny lejlighed med kære Joy d. 01.12.2014.
  • har jeg desværre måtte skille mig af med min killing Sofus, grundet manglende tid og en allergisk reaktion for det tætte liv sammen med ham.
  • er jeg i fuld gang med teater-livet til projekt "Kød og Blod". (billetter kan købes her)
  • nyder jeg de dejlige unger på mit arbejde.
  • tager jeg i byen og til fester, så ofte som muligt og udfordrer mine sociale færdigheder.
  • er jeg så småt begyndt på julegaverne, hvertfald de hjemmelavede af slagsen.
  • roder jeg med papirer til boligstøtte, indskud og andre praktiske ting.
  • håber jeg snart at få mere tid til at blogge igen (selvom at jeg tvivler lidt).


Så det var lige lidt nyt, jeg er her stadig! Jeg opdaterer oftere min instagram, som kan følges her.

4 kommentarer:

  1. Dejligt, at det mest er gode ting :-) Jeg er også begyndt at bruge instagram - godt nok kun privat, men jeg følger dig da lige alligevel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det nemlig!
      Instagram er dejligt, privat eller ej, jeg er glad for at du følger.

      Kæmpe kram og masser af varme, kærlige tanker til dig smukkeste. <3
      Stay strong and most important, keep eating!

      Slet
  2. Åh altså. Gid jeg stadig boede i Sønderborg og kunne feste med dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må komme på visit, når at vi engang er på plads i den nye lejlighed, min skat!

      Slet